torsdag 12. januar 2012

Gaveeske

Da har jeg prøvet meg på denne gave esken som jeg så Marianne hadde laget. Så da måtte jeg og prøve meg på den, jeg har laget en mal til denne og som ligger nederst i dette innlegget. Her har jeg brukt ark fra Fabscraps. Blomster , blonde fra Woc, swirl fra Prima, perlerad fra Kutt ut og teksten er fra KG. Ellers brukt punch fra MS.
Dette deltar jeg med på følgenede utfordringer:







  Og her kommer Malen.

Klikk på bilde så blir det klarere:)

Og en bunnplate på 9x9cm.

12 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk æske, og din tut er meget nem at forstå, tusind tak for at du gad lave tutten til os andre. v.h. morkaren.

    SvarSlett
  2. Så lekker eske :) og takk for mal :)

    SvarSlett
  3. Denne esken var nydelig, så kjekt med noe annet :)

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  4. Denne var lekker. Og takk for at du har laga mal :)

    SvarSlett
  5. Så lekkert!
    Og takk for mal:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. En kjempeflott eske og så flott at du deler malen med oss!

    SvarSlett
  7. Så kjempelekker.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  8. Flot flot æske. Tak for vejledning.

    SvarSlett
  9. Kjempeflott!

    Kjekt du ville delta på utfordringen vår ;)

    Mvh

    Carina
    DT Scrappekammeret

    SvarSlett
  10. Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x

    SvarSlett
  11. Nydelig eske, denne var virkelig lekker!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  12. Nydelig æske, og tak for du deler den med os scrapper, den må jeg prøve og lave i week,
    Hilsen Dorte

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...