mandag 2. januar 2012

Årets første kort i 2012 ble et brettekort, nå med mal


Årets første kort har jeg laget i dag.
Da ble det et brettekort med dette herlige mønsterarket fra Papirdesign.
Tekst, blonde og bling fra KOG. Ellers brukt MS punch. Og da hiver jeg meg på årets første utfordring for meg hos  Scrap along.








Legger inn malen som jeg har laget til dette kortet, da det er en del som har spurt etter denne.
Lag et tilsvarene ark på 23x14,5. som skal limes på dette. Jeg limer det på de to yttersteflatene, se på bilde hvordan jeg har gjort dette. Tilslutt limer jeg det på hovedkortet som er 26x15,5 og er preget på midten.  Håper dere forstår dette, hvis ikke er det bare å spørre:)

28 kommentarer:

  1. nydelig kort nok en gang...

    SvarSlett
  2. så nydeligt det ble!stillige ark og flott bretteteknik:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.
    Godt nytt år.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Nydelig kort - herlig fargevalg :)

    SvarSlett
  5. Godt nytt år!!
    Nydelig kort!!
    Og stilig bretteteknikk, denne varianten har jeg ikke prøvd meg på.

    SvarSlett
  6. Stilig bretteteknikk! Finnes der en mal? Fikk lyst til å prøve :)

    SvarSlett
  7. Herlig kort!

    Tusen takk for mal!! Nå slipper jeg å knote sånn neste gang hehe

    SvarSlett
  8. Så lekkert kort, nydelige papirer du har brukt her!

    Tusen takk for herlig bidrag til oss hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  9. Hei Bente!
    Det er jammen lenge siden jeg har fått en sånn akutt inspirasjon som jeg fikk av deg i dag. Har hatt scrappetørke siden jul og i dag fant jeg malen til dette! Kunne ikke komme meg fort nok hjem fra jobb :) Et kort er ferdig!! Og jeg tror jammen jeg må lage et til i kveld. Jeg må vente til det er litt bedre lys før jeg får tatt bilde og legger det i bloggen min.
    Tuuuusen takk for at du deler og inspirerer.
    Glad klem fra Turid :)

    SvarSlett
  10. wow tak for at du deler manualen, det er et super nydeligt kort, jeg vil se om jeg kan hitte ud af den foldeteknik
    knus Pia

    SvarSlett
  11. What a beautiful card. Thanks for sharing I am going to try and make one. Ursula

    SvarSlett
  12. Wauwwwww wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor het delen. Groetjes Marga.

    SvarSlett
  13. Beautiful card and thanks for sharing. I will use your example to make one! Happy 2013
    Riet

    SvarSlett
  14. Bente, what a beautiful card. I love all the folds. Thanks for sharing the template. Do you have a name for your type of card?
    Hugs,
    Norma

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Norma.
      Takker for fine ord . Kjekt at du liker det jeg lager, men desverre vet jeg ikke navnet på denne type kort.
      klem bente:)

      Slett
  15. Can you please translate you measurements to inches? I love your design! This box fold is what I need translated. Thanks so much debsegler@gmail.com

    SvarSlett
  16. Très jolie aussi cette carte. J'adore!
    Merci pour les explications.

    SvarSlett
  17. Goodness, three years of German class and I'm still lost...but I'll do my best on the template cause it's GORGEOUS!!

    SvarSlett
  18. Great card & template, just one question though! Could you tell me what the measurement is between the 25cm score line and the 2.5cm score is please.

    Thanks
    Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. preg 7.5 cm inn fra ytterkant på begge sider. Håper du skjønner:)
      Bente.

      Slett
  19. I ish I could find the name on this it's the first one I've seen pretty cool thanks for sharing

    SvarSlett
    Svar
    1. Wish sorry
      We work off of inches sorry

      Slett
  20. wauwwwwww wat een gave kaart, maar ik kan hem nier zo krijgen zoals u heeft...tis een pracht patroon maar te ingewikkeld voor mij helaas....

    groetjes manon

    SvarSlett
  21. Thank you for this tutorial, If you want to see I made this card for Christmas , I've added a little pocket in the back to hold a letter.
    http://nellastanzadiale.blogspot.it/2015/12/swap-biglietto-dauguri.html

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...