onsdag 19. oktober 2016

Gjestedesigner for Scrappiness idag også:)

Her kommer mitt andre prosjekt for Scrappiness
denne uken som jeg er Gjestedesigner for dem:)


Denne gangen har jeg laget en Gavepose til jul.



 Her har jeg brukt en helt vanlig brun pose 
som jeg har brettet en brett på.
Dekorert med Mønsterark fra Pion.
Brukt en flott blonde som bakgrunn.
God Jul dies fra Scrapmagasinet.



 Blomsten er fra Prima og brukt litt osteklut bak.


Brukt 3 d puter for å få litt liv i posen.


Klype fra Tim Holst.

Mange av disse produkter finner du i 
nettbutikken til Scrappiness.


Takk for at du tittet innom,
det er veldigkoselig med besøk.
Bente:)

2 kommentarer:

  1. Så masse flott du har laget siden jeg var innom deg sist!!
    Herlige julekort og posekort, og det bryllupskortet ditt var helt nydelig :))

    SvarSlett
  2. Så koselig og pen julepose !
    Lekkert med blonden som bakgrunn!
    Og 3D puter gir masse liv :)
    Disse juleposene er jo så kjekke hvis en legger oppi noen hjemmebakte kaker eller julesnop :)
    En stor scrappeklem fra meg :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...