mandag 27. mars 2017

Da ble det et brettekort idag:)

Så fikk jeg prøvd meg på denne brettingen
som jeg synes var veldig fin:)



Mønsterark fra Pion og da synes jeg det ikke skal 
pyntes så mye for arkene er så nydelige i seg selv:)
 Dies fra Marianne design.
Tekst Kreative hender.

Melder dette på utfordring her:

 Teskt tror jeg NSS og dies fra
Marianne design.

Tekst Kort ogGodt.
Sommerfugl fra Memory box.


Sølvhjørner Korthobby.

Og på toppen en tag som er stukket inn i kortet
til å skrive en hilsen på:)

Bente:)

10 kommentarer:

  1. Du er så flink med bretteteknikker Bente. Vakkert kort i så flotte ark , klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så har du også fått til å laget et slik kort med flere ledd.
    Nydelig ark og detaljer.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort.! Brette-teknikker er du ekspert på..

    SvarSlett
  4. Nydelig brettekort! Pion arkene kom til sin rett:-) KJempefint!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Dette var nydelig!
    Kjempeflott bretting - og god plass til dekor og tekst :))

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Lekkert!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  8. Veldig lekkert brettekort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    DT-Katrine

    SvarSlett
  9. Bare nydelig! Takk for at du er med på utf hos Scrappegarasjen!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  10. Så flott kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring :)

    Klem fra Kristine

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...