søndag 12. mars 2017

Give away.............

Hei alle sammen der ute i bloggverden:)
Nå har jeg passert utrolige 500 000 besøk i bloggen min
 siden jeg startet og dette synes jeg er fantastisk......
Så da har jeg lyst å friste med en Give Away til dere...

Det dere trenger å gjøre er:

1:  Kommentere under her.
2: Være/bli følger av bloggen min.
3: Linke tilbake hit i sidebaren i bloggen deres eller dele dette innlegget på FB siden deres for dere som ikke har blogg.

Og her er bilde av det den heldige vinner får....

Håper mange har lyst til å bli med 
og denne "give away "slutter

søndag 2. April 2017.

Ha en forsatt fine søndag:)
Bente......

39 kommentarer:

  1. Klart eg vil bli med på feiringa dei :)
    Lekker giveaway du har lage til.
    Har reklamert og linka til bloggen din i sidebar. Følger er eg allerede.

    SvarSlett
  2. Lykke til 500 000. <3
    Takk for å vinne.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 500 000 besøkende :)
    Så snilt av deg å ha en give away. Jeg har lagt inn i sidebaren og følger deg gjør jeg allerede :)

    SvarSlett
  4. Hei! Så flotte kort du lager :). Jeg vil gjerne være med på give away, men har ikke blogg, håper jeg kan bli med likevel.Men finner ikke ut hvor jeg skal legge inn mailadresse for å følge deg her?

    SvarSlett
  5. Hei Bente vil gjerne være med på Give away. Her er det masse inspirasjon å hente

    SvarSlett
  6. Gratulerer 😊 Vil gjerne være med følger deg men vet ikke hvordan legge deg i sidebaren

    SvarSlett
    Svar
    1. Kopierer linkene her og legger den i i sidebaren på bloggen din

      Slett
    2. Kopierer linkene her og legger den i i sidebaren på bloggen din

      Slett
    3. Har delt på fb om det er Ok 😊

      Slett
  7. Gratulerer, er inne å ser på alt d fine du lager, men har okke blogg selv ��☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Da kan du dele innlegget på FB sida de. Husk å legge deg til som følger

      Slett
  8. Gratulerer med alle besøkene i bloggen din!
    Du lager jo så mye lekkert at det er helt forståelse med alle som titter innom deg :))
    Blir selvsagt med på feiringen og den flotte giveaway'en, så nå har jeg linket til deg i bloggen min. Følger har jeg vært en tid :))

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 500 000 besøk !!! ����
    Jeg følger deg, og vil gjerne være med i trekningen av din fantastiske Give Away ����
    Ha en superfin dag alle sammen ������

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange besøk, ikke rart så mye fint som du lager!
    Blir gjerne med på den flotte giveawayen din.
    Klem

    SvarSlett
  11. Hmm. Ble borte det j skrev... gratulerer med besøkene. Følger deler osv. Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  12. Gratulere med så mange besøkende.
    Klart man vil være med på den flotte give awayen du har laget.
    Mye flott inspirasjon du deler.
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med så mange besøk i bloggen. Du lager så mye fint :) Flott give away du har og den vil jeg gjerne bli med på :)

    SvarSlett
  14. Gratulerer!!! Eg er en stor fan av deg og digger det du lager 😍

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Dette er fortjent, -du har en særegent godt øye for hva som passer sammen på kortene som du lager. Kjempefine! Scrappeklem <3

    SvarSlett
  16. Gratulerer med mange følgere og visninger. Nydelig give away

    SvarSlett
  17. Har fulgt deg i flere år, du er en mester med diser. Selvfølgelig vil jeg være med på din give away.
    Klem Anita

    SvarSlett
  18. Flott giveaway ❤👌🏻

    SvarSlett
  19. Gratulerer så mye med 500 000 besøkende. Blir gjerne med på denne og har linket den i bloggen min ;-)

    SvarSlett
  20. Hei Bente! Jeg vil gjerne være med på å prøve lykken! Veldig spennende premie!
    Jeg har linket i sidebaren på bloggen min !
    Ha en fin dag! Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  21. Gratulerer.Vil gjerne prøve den flotte premien.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  22. Eg vil gjerne vere med fordi om eg ikke har vinnerlykke :p Blir følger å deler på Facebook :)

    SvarSlett
  23. Flott give away, ønsker seg denne, og jeg følger bloggen din fra før😃 deler på Facebook 👍

    SvarSlett
  24. Vil gjerne være med i trekning, du lager fantastisk mye fint. deler på Facebook.

    SvarSlett
  25. Gratulerer med så mange besøk i bloggen din! Du lager mye fint, så jeg skjønner at den er populær. Klem fra Merete

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye med så mange besøk på bloggen. Imponert over alt du lager 😊

    SvarSlett
  27. Grattis till en halv miljon besökare på bloggen!!! Jag har delat på Facebook för min blogg är dålig...

    https://www.facebook.com/charlotta.lindmark

    SvarSlett
  28. Grattis till så många besök! Jag blev besökare 505050, det tycker jag är skoj ;-) Jag följer bloggen och delar på facebook eftersom min blogg inte har någon sidebar. Kram Rosa

    SvarSlett
  29. Utrolig flott give away :)

    SvarSlett
  30. Gratulerer med mange besøkere! Takk for muligheten til å bli med på trekningen av den flotte giveawayen! Jeg er følger fra før, og har lagt bilde og link i sidebaren i bloggen min.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 500 000 besøkende! Artig. Jeg har ofte latt meg inspirere av alt det fine du lager. En flott giveaway du har 💖

    SvarSlett
  32. gratulerer med så mange besøkende. Som langvarig følger av bloggen din skjønenr jeg godt du har mange besøkende, du lager utrolig mye flott :-) Delt i sidebaren på bloggen min :-)

    SvarSlett
  33. Gratulerer! Flott giveaway. Krysser fingrene. Linket i sidebar

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...