mandag 16. januar 2017

5 Humor kort til mannfolka:)

 Da har jeg kost med disse humor kortene og 
fått brukt masse ark jeg hadde liggende;)
Bildene er fra Pinterest og arkene fra 
forskjellige levandører som jeg desverre ikke husker:) 



 Dies fra Mariannedesign og Dixi chraft.
Tekst Kort ogGodt:)

Melder dette på her:
Scrappelyst #1
Kjøre MC.
Kreativ scrapping #1



Dies fra Dixi chraft og kaBoks:)


Dies fra Dixi chraft og ebay.


Glitterstjerner storyteller.
Tekst Kort og Godt.


Dies Marieanne design og Joy chraft,

Takk for at dere titter innom:)
Bente:)

8 kommentarer:

  1. For nokre tøffe kort du har laga. Desse diggar eg.
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Så tøffe og så kjekt å få bruke opp litt av papirene vi har liggende, klem

    SvarSlett
  3. Her var det jammen meg mange kule kort.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  4. Mange fine humorkort du har fått laget av ark du hadde liggende:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  5. Så fine og muntre kort. takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Flotte kort og helt herlige motiv :))
    Så flink du er til å finne slike artige bilder :))
    Flott design på dem alle!

    SvarSlett
  7. Herlige kort. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...