tirsdag 3. oktober 2017

Litt jule inspirasjon idag:)


Inspirasjon for kaBoks
Idag har jeg pyntet en boks som jeg vil vise dere. 
En kjekk liten gave med litt snop eller lignende oppi:)


Festet arket med dobbelsidig tape.
Og lagt et nytt ark utenpå som jeg har laget et snitt 
i for ås så pynte med litt blomster.


Hengt på en pakke lapp så ble det en liten julegave.



Kantet med blonde og limt på noe snøkrystaller.



Lokket limte jeg bare fast noen blomster og
 laget en hempe til å få lokket av med.



Produktene jeg har brukt her er:
og de kan kjøpes her:





Håper dere fikk litt inspirasjon her og ha en forsatt fine dag:)


2 kommentarer:

  1. Herlig gaveboks , så fint pynta. Klem Synnøve

    SvarSlett
  2. En fin og koselig boks:)
    En hyggelig gave å gi, og like hyggelig å få:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...