onsdag 14. mars 2018

Konfirmasjons kort med pengelomme.....

Da ble det noen flere kort til konfirmantene,
denne gangen har jeg laget noen med plass til penger eller gavekort.
Har brukt denne malen på alle disse kortene og
 mal finner du HER.


Melder dette på utfordring her:










Melder dette på her:
Min favoritt mal for tiden er denne som jeg har brukt her.


Mønsterarkene til alle kortene er fra Papirdesign.
Dies fra Papirdesign og
Dixi chraft.
Stempler
Papirdesign , kaBoks , North star design og
Kort og Godt.

Takk for at dere tok dere tid  til å titte nedover på alle kortene.
Bente.

8 kommentarer:

  1. Nydelige kort, og en flott bretteteknikk du har brukt!
    Tør jeg spørre hvor/hvordan du har fått fatt i kjole-die'en fra By Lene? Har selv vært på jakt etter denne og andre fra produsenten, men finner ingen norsk nettbutikk som forhandler noe særlig utvalg, og de fleste danske sender ikke varer til Norge.... Takknemlig om du svarer <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker for koselige ord, det varmer et scrappehjerte.... er du på FB så finnes det plasser de har denne. Gi meg en tilbakemelding så sender jeg deg linkene.

      Slett
    2. Tusen takk, Bente!
      Har sendt deg en PM :)

      Slett
  2. Så utrolig lekre kort du har laget, og så moro att du fant en tutorial som du ble inspirert av :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness sin utfordring ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett
  3. Kjempefine konfirmasjonskort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Lekre kort altså :) Takk for at du deler de med oss hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Mange flotte kort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  6. Nydelige konfirmasjonskort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Pastell.
    Dt-Annelen

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...