lørdag 29. desember 2012

DT bidrag utfordring #8 hos Scrappin All Over ....


 Da har jeg laget dette som mitt DT bidrag til utfordringen  denne mnd. hos
Scrappin All Over #8
der det skulle være vertinnegave til jul/nyttår.
Her har jeg kledd en Kleenex boks og en liten pakke med lommetørklær.
Mønsterark fra My Mind.
Blonde fra KOG.
Blomster, steambinding og perle fra WOC.
Ellers brukt spellbinders.
Bladpunch fra Floral punch.

Sponsor denne gangen er:)


ta gjerne en tur innom å se alt det fine de har:)



 Deltar på følgende utfordringer med dette:)

12 kommentarer:

  1. Så flott en vertinne gave du har laget. Flotte farger og fint pynta.
    Ha en fin lødagskveld:)


    Klem :)

    SvarSlett
  2. Helt nydelig vertinne gaver du har laget,så delikate.Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. For en fantastisk venninnegave - denne var lekker! Tusen takk for fine kommentarer i bloggen min dette året - jeg gleder meg til å følge deg også i 2013.
    god klem til deg og godt nytt år!

    SvarSlett
  4. To nydelige kleenex bokser:)
    Jeg har ennå i ferie modus.
    Håper du har hatt en fin jul.

    Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år.
    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert, nydelige farger og så fint pynta.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Så nydelige esker. Flotte farger du har brukt og sååå lekkert pyntet begge to.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  7. WOW Bente, disse var kjempefine!

    Tusen takk for alle koselige kommentarer du har gitt meg i löpet av året,
    vil önske det et riktig GODT NYTT ÅR!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  8. Kjempeflott vertinnegave du har laget!
    Jeg ønsker deg et kreativt og godt nytt år!
    Klem, Merete.

    SvarSlett
  9. Lekkert sett!
    Ønsker deg et riktig Godt Nytt År:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  10. For et lekkert sett Bente, nydelig pyntet!
    Godt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  11. Nydelig sett, flott pyntet :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  12. Utrolig nydelig sett, vakre farger og pynt!
    Takk for at du scrapper med NSHK
    Klem :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...