mandag 19. desember 2016

Gjestedesigner hos Kreativ Scrapping :)

Da er jeg så heldig å få lov å være Gjestedesigner hos

Det synes jeg er hyggelig:)
Og adressen til nettbutikken finner du her.


Da ble det et brettekort til jul og jeg bare brukt  hvite ark. 
Embrosset med 
Brukt 3 D puter for å få litt dybde i kortet.


Klippemål: 30*15 cm.
Preg på 3,75* 7,5* 22,5* og 25,25*cm.
Paneler: 1 stk. 14,5*14,5 cm.  
4 stk. 14,5*3,25*

Her har jeg brukt 

Kreativscrapping har ikke denne istappdiesen, 
men de har en annen fin du kan bruke  finner du 
her.


Til Reinsdyrene har  jeg brukt 
kraftkartong.


Melder dette på utfordring her:
Hobbygarasjen #43
Hjerteboden # jul
Kort o mania # 166
Nordsalten hobbyklubb #152
Best på dies.



Satt kortet til pynt med ledlys og juletre:)
Takk til dere alle som titter innom og
ha en riktig GOD JUL:)

Bente:)



8 kommentarer:

  1. Nydelig med hvitt på hvitt, og fine dies du har brukt!
    Det ble flott med lys i :))
    God jul til deg også!

    SvarSlett
  2. Wow så flotte kort du har lavet siden jeg var her sidst.

    SvarSlett
  3. OMG jente, du er jo helt rååå. Fantastisk nydelig, og så lekkert når du satt det opp som pynt. Kreativt <3
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort og flott som julepynt
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Juleklem fra DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Jeg likte godt julestemningen og de fine pynten.
    takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen!
    DT Julia

    SvarSlett
  6. Nydelig julekort Bente. Lekkert når du satte det opp med lys og pynt. Julepynt :) Takk for at du deltar i Hjerteboden sin juleutfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  7. Gud så nydelig!!! Utrolig dekorativt kort, men masse flotte dies og embossing. :)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...